Курс по Facebook & Instagram маркетинг
Курсът по Facebook и Instagram маркетинг ще ви предостави цялостни знания и практически умения за създаване, управление и оптимизиране на ефективни реклами кампании в социалните мрежи. По време на обучението ще разгледаме стратегии и възможности за реализация за различни типове бизнеси – услуги, физически бизнеси, онлайн магазини.
1 месец
(27 учебни часа)
(27 учебни часа)
понеделник
и сряда
и сряда
онлайн
350 лв.
За кого е подходящ този курс?
Хора с интерес в сферата на маркетинга
Този курс ще ви осигури необходимата основа и увереност за работа с инструментите на Мета, за да стартирате успешно своето кариерно развитие в сферата на дигиталния маркетинг.
За собственици на малки и средни бизнеси
Искате сами да поемете контрол върху рекламните си кампании, да покажете бизнеса си онлайн или да знаете какво прави агенцията за вас и какво можете да очаквате? Този курс ще ви осигури необходимите практически умения, за да привлечете повече клиенти.
Ученици/Студенти
Използвай възможността да развиеш знанията и уменията си още докато учиш с практически курс, който ще ти помогне за поставяне на основите на твоето кариерно развитие.
Защо да изберете нас
Преподавател – практик
Преподавател – практик, с дългогодишен опит, който ще ви даде целия си now-how, поднесен по ясен и разбираем начин.
Записи на всяко занятие
За да не пропуснете нищо! Можете да свалите записите и да ги използвате неограничено, за да си припомняте материала
Актуалност на обучението
По време на занятията се разглеждат и обсъждат всички нови функционалности и възможности на дигиталния маркетинг.
Програма на курса
1. Въведение в дигиталния маркетинг
2. Възможни канали за реализация в дигиталния маркетинг. Сравнение на възможностите, предимствата и недостатъците на всички рекламни канали.
3. Създаване на план за дигитален маркетинг. Бюджетиране.
4. Подготовка на уебсайта за дигитален маркетинг – изследване на използваемостта и готовността на сайта
5. Препоръки за подобряване на уебсайтове и онлайн магазини – оценка на скоростта и времето на зареждане, съдържанието и потребителското изживяване
6. Създаване Бизнес мениджър. Общ преглед на възможностите и инструментите в Бизнес мениджъра
7. Даване на достъп, завързване на страници и ресурси към бизнес мениджъра. Създаване на ресурси през бизнес мениджъра.
8. Пиксел. Същност, ползи, инсталиране и конфигуриране. Проверка за правилно изпращане на събития. Интегриране на Conversion API
9. Създаване на рекламен акаунт. Преглед на възможните стратегии и тактики за рекламиране.
10. Работа с аудитории. Дефиниране и създаване на аудитория – custom, lookalike, аудитория от списък с данни.
11. Избор на цел, бюджет. Създаване на рекламни послания.
12. Динамични реклами във Facebook. Създаване/ импортиране/ на рекламен каталог във Фейсбук.
13. Ремаркетинг – същност, значение, създаване на ремаркетинг кампания. Използване на каталога за създаване на динамични реклами.
14. Анализ и проследяване на реализациите. Стратегии за подобряване на резултатите.
15. Създаване и управление на профил в Инстаграм. Стратегии за съдържание. Възможности на бизнес профила в Инстаграм
16. Възможности за публикуване в Инстаграм – пост, стори, reel, кроспостинг.
17. Работа с Meta Business Suit за насрочване на публикации в Инстаграм – избор на хаштагове и криейтив за постовете.
18.Работа с инфлуенсъри, организиране на игри и giveaway за набиране на последователи.
19. Създаване на съдържание – работа с Canva
20. AI инструменти в сферата на дигиталния маркетинг
2. Възможни канали за реализация в дигиталния маркетинг. Сравнение на възможностите, предимствата и недостатъците на всички рекламни канали.
3. Създаване на план за дигитален маркетинг. Бюджетиране.
4. Подготовка на уебсайта за дигитален маркетинг – изследване на използваемостта и готовността на сайта
5. Препоръки за подобряване на уебсайтове и онлайн магазини – оценка на скоростта и времето на зареждане, съдържанието и потребителското изживяване
6. Създаване Бизнес мениджър. Общ преглед на възможностите и инструментите в Бизнес мениджъра
7. Даване на достъп, завързване на страници и ресурси към бизнес мениджъра. Създаване на ресурси през бизнес мениджъра.
8. Пиксел. Същност, ползи, инсталиране и конфигуриране. Проверка за правилно изпращане на събития. Интегриране на Conversion API
9. Създаване на рекламен акаунт. Преглед на възможните стратегии и тактики за рекламиране.
10. Работа с аудитории. Дефиниране и създаване на аудитория – custom, lookalike, аудитория от списък с данни.
11. Избор на цел, бюджет. Създаване на рекламни послания.
12. Динамични реклами във Facebook. Създаване/ импортиране/ на рекламен каталог във Фейсбук.
13. Ремаркетинг – същност, значение, създаване на ремаркетинг кампания. Използване на каталога за създаване на динамични реклами.
14. Анализ и проследяване на реализациите. Стратегии за подобряване на резултатите.
15. Създаване и управление на профил в Инстаграм. Стратегии за съдържание. Възможности на бизнес профила в Инстаграм
16. Възможности за публикуване в Инстаграм – пост, стори, reel, кроспостинг.
17. Работа с Meta Business Suit за насрочване на публикации в Инстаграм – избор на хаштагове и криейтив за постовете.
18.Работа с инфлуенсъри, организиране на игри и giveaway за набиране на последователи.
19. Създаване на съдържание – работа с Canva
20. AI инструменти в сферата на дигиталния маркетинг
Време и форма на обучението
Продължителност:
1 месец (27 учебни часа)
Кога:
От: 9-ти септември всеки
понеделник и сряда от 19:00 – 21:00 часа с край 09-ти октомври 2024г.
Възрастово ограничение:
Над 16 годишна възраст
Цени и намаления
Цена при плащане на цялото обучение
350
лв/месец
Курсът се заплаща веднъж и възлиза на сума от 350 лв.
Отстъпка доведи приятел:
10% (и за двамата) Не се комбинира с отстъпката за заплащане на цялото обучение
Ще получа ли сертификат?
Всеки успешно положил изпита курсист получава сертификат от Junior IT Academy. Нашата академия е лицензиран център за професионално обучение с № на лицензия: 2024121654 / 04.06.2024 г в системата на НАПОО. След успешно положен изпит, кандидатите имат право да заявят издаване на „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Редът и условията за получаването му, можете да намерите тук!
След обучението ще знаете:
Концепции и принципи на дигиталния маркетинг
Ще имате солидни знания за концепциите и принципите на дигиталния маркетинг и ще можете да прилагате тези знания в различни маркетингови стратегии.
Да разраотвате цялостни маркетингови планове
Ще умеете да разработвате цялостни маркетингови планове, включително планиране на бюджета и ресурсите, необходими за изпълнението им.
Създавате и управлявате ресурси в Business Manager
Ще умеете да създавате и управлявате ресурси в Business Manager, да конфигурирате пиксели и да интегрирате Conversion API за проследяване на реализации.
Да избирате цели и да правите стратегии
Ще можете да дефинирате и сегментирате аудитории, да избирате цели и бюджети, и да създавате ефективни динамични и статични рекламни послания и кампании.
Да анализирате данни
Ще можете да анализирате реализациите, да интерпретирате данни и да прилагате стратегии за подобряване на резултатите.